Gyakran ismételt kérdések
Takarítás:
1. Hogyan rendelhetek?
Rendelési igényét jelezheti e-mailben, a weboldalra küldött üzenetben illetve a 0670/29-000-33-as telefonszámon.
2. Hogyan tudok fizetni ?
A munka elvégzése után készpénzben vagy egyedi megállapodás során átutalással.
3. Mi történik, ha elégedetlen vagyok a takarítás minőségével?
Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail címen: mindentisztalesz@hotmail.com vagy hívja a következő telefonszámot: 06-70/29-000-33 Kérjük, mindezt a takarítástól számított 24 órán belül tegye meg.
Szőnyeg és kárpittisztítás
4. Milyen típusú szőnyeg tisztítását rendelhetem meg?
Alapvetően kétféle szőnyeget különböztetünk meg: padlószőnyeg és normál szőnyeg. A szőnyeg anyaga nem lényeges, hiszen az általunk használt gép a legtöbb szőnyegtípuson alkalmazható, kivéve a gyapjúszőnyeget.
5. Milyen eljárással történik a szőnyegek tisztítása?
Az extrakciós gép bepermetezi a speciális hatóanyagot tartalmazó vizet a szőnyegbe, majd egy hengerkefés súrológéppel átsúroljuk, ezt követi ismételten az extrakciós gép használata, amivel átöblítjük, majd eltávolítjuk a felesleges vizet.
6. Milyen gyakran ajánlott a szőnyegeimet tisztíttatni?
6 havonta.
7. Kárpittisztításnál eltűnik a poratka a textilből?
Igen!
Kerttisztítás
8. Nekem kell biztosítani az eszközöket a kerti munkához, vagy a partner rendelkezik vele?
Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.