Gyakran ismételt kérdések

Takarítás:

1. Hogyan rendelhetek?

Rendelési igényét jelezheti e-mailben, a weboldalra küldött üzenetben illetve a 0670/29-000-33-as telefonszámon.

2. Hogyan tudok fizetni ?

A munka elvégzése után készpénzben vagy egyedi megállapodás során átutalással.

3. Mi történik, ha elégedetlen vagyok a takarítás minőségével?

Ebben az esetben kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfél szolgálatunkkal az alábbi e-mail címen mindentisztalesz@hotmail.com vagy a hívja a következő telefonszámot: 06-70/29-000-33 Kérjük, mindezt a takarítástól számított 24 órán belül tegye meg.

Szőnyeg és kárpittisztítás

4. Milyen típusú szőnyeg tisztítását rendelhetem meg?

Alapvetően kétféle szőnyeget különböztetünk meg: padlószőnyeg és normál szőnyeg. A szőnyeg anyaga nem lényeges, hiszen az általunk használt gép a legtöbb szőnyegtípuson alkalmazható, kivéve a gyapjúszőnyeget.

5. Milyen eljárással történik a szőnyegek tisztítása?

Az extrakciós gép bepermetezi a speciális hatóanyagot tartalmazó vizet a szőnyegbe, majd egy hengerkefés súrológéppel átsúroljuk, ezt követi ismételten az extrakciós gép használata, amivel átöblítjük, majd eltávolítjuk a felesleges vizet.

6. Milyen gyakran ajánlott a szőnyegeimet tisztíttatni?

Félévente

7. Kárpittisztításnál eltűnik a poratka a textilből?

Igen

Kerttisztítás

8. Nekem kell biztosítani az eszközöket a kerti munkához, vagy a partner rendelkezik vele?

Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.

Webshop

9. Hogyan tudok keresni a Minden tiszta lesz webshopban?

Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.

10. Hogyan tudok regisztrálni ?

Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.

11. Tudok-e regisztráció nélkül vásárolni?

Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.

12. Mi történik az adataimmal?

Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.

13. Mit tegyek, ha elírtam az adataimat és/vagy a megrendelt termékeket?

Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.

14. Hogyan kapok visszaigazolást a rendelésemről?

Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.

15. Hova fordulhatok észrevétel, reklamáció esetén?

Mi biztosítunk minden szükséges eszközt.